Put a ring on it

 
Jag hittade finaste ringarna igår
en tunn silverring och en cool mustasch
Tycker det är såå snyggt med ringar på pekfingret och långfingret!
(nej jag ska inte blanda guld och silver;)
 
 
Tycker mustaschen hänger tufft över min vanliga ring.
Den här mustaschen finns på massa olika smycken just nu, armband, halsband...
Riktigt Fulsnygg:)
 
 
Båda från Glitter, 99kr och 29kr.
 
 
Såklart nytt till naglarna också, Mavala "Glacier".
Perfekt färg, typ nude-rosa fast inte åt det lila hållet så det inte ser ut som gula nikotin-naglar. Ni fattar va? ;)
 
 

Halloj söndag,
här vaknade vi upp till typ storm och vi som planerat massa saker att göra ute?! Nåja, Ella och Jonas har cyklat iväg till kusin Elise för lite bus en stund och jag har hunnit med att raffsa av golven och lite annat plock. Tänker nog ge mig ut i blåsten för en runda ändå, är ju skönt att få frisk luft.
 
Har precis fått skön semester-feeling:) Synd bara att det varit så blåsigt sista dagarna, men vädret rår man ju som bekant inte på. Något som ingen däremot kan ändra på är det faktum att jag har 3 veckor skön ledighet kvar, såå skönt att kunna starta dagen låångsamt och sen klura ut vad man ska göra resten av dagen. Nu har vi ju som ni förstår typ tusen saker som "måste" göras men ändå... ingen klocka på ringning osv:).
 
 
Ha en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0