Vinkänning

 
Igår firades semestern in
 
 
Mmmm vin:)
 
 

Ja igår vid 15:30 stämplade jag ut för fyra veckor framöver, s e m e s t e r ! Den mest efterlängtade dagen på hela året:).
 
Igår kväll dukades det upp vin och annat gott, jag och Catrin tog "ett" glas.... Det var trevligt och idag kan ni tro att jag varit apbakis. Herremingud. Jag brukade alltid bli tokbakis men har liksom lärt mig hur jag kan festa utan att bli det.;) Men se ibland missar man någon detalj. Jaaaja det är ju semester!
 
 
Idag har vi varit i Bräcke på marknad, jag bakis, Ella på sitt sämsta humör ever också solstrålen Jonas. Ja det är ju faktiskt ett under att Bräcke står kvar:). Ella fick åka karuseller iallafall och efter några lååånga timmar gav vi äntligen upp;).
 
 
Ikväll soffhäng deluxe, imorn nya tag.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0