Birstabus

 
Äntligen har jag köpt något från Kappahls newbie till Ella
(så dags nu när hon är stor :-S)
 
 
Det blev en tunika. Såå fin
och såå mammas stil;)
 
 
Söt!
 
 
Inte alls busig denna donna...
 
 
Fniss, fniss och massa rackartyg dagarna i ända...
 
 
Våra söta jäntor igår på birsta ♥
 

Ja igår for vi på Birsta tillsammans med Catrin och Lilja. En riktig tjejdag :). Lilja och Ella är jämngamla, dem har träffats förut med blandat resultat så att säga;). Men igår var det fullt tjatter från att de satte sig i bilen tillsammans i baksätet. De pratade med varandra och busade hela vägen ner till Sundsvall, och sen fortsatte busandet... Vilken prövning för oss mammor, men härdade som vi är kom vi hem med massor av kassor såklart;). Klänningar till tjejorna och även mammorna inhandlades, plus massa annat, rea-skyltar i typ alla affärer. Vi kom hem vid halv nio, då med två trööötta sessor i baksätet. Ella hade jätteroligt igår iallafall och ville till Lilja direkt imorse när hon vaknade.. Shopping och lek, perfekt;)! (även om jag och Ella ställde till med flera scener, hon tappade bland annat bort sin sko:-S)
 
 
Idag är det dags för frisörstolen för mig och kanske även för Ella. Jag känner mig lika het som skurmoppen i städskrubben just nu:-S Om det nu finns något hår kvar att göra något av, hårar värre än en golden som ska bort med vinterpälsen...!
 
Ni kan väl dansa soldansen till imorgon, det är ju studenten och jag och Ella har ju nya klänningar vi vill inviga;).
 
 
Jag njuter iallafall till fullo av dessa lediga dagar... önskar nästan att jag hade tidig semester;).
 
Tjing ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0