Bröllopstider

 
Ellas fina vattenkanna
den ska användas i sommar i våra "odlingar".. hrrm
 
 

Tjooho, nu är det hålligång igen på byn. Denna gång träslaget och tillhörande för&efterbränning. Dock jobbar ju jag så återigen lämnar jag festandet åt sitt öde ;)... Hoppas kunna ta igen allt missat någon gång. Däremot har jag varit på bröllop idag, har ni? Sessan var ju så fin! Kul att spana in alla klänningar, jag kan absolut tänka mig något liknande som Madde hade den dagen jag ska gifta mig;). Är inte "för" monarkin som sådan men när de väl gifter sig är det ju kul att spana in societeten och hur de för sig på festligheterna. Det är ju alldeles för sällan man själv får gå på bröllop!
 
 
Imorgon väntas jobb, men jag gråter inte för det för nästa vecka väntar extra ledighet! Hoppas hinna med en löprunda/pw före jobbet imorn men misstänker att tröttheten kommer sätta stopp för det. Ni vet nattugglor blir ännu värre nattugglor när det är ljust ute typ 24/7...
 
 
Nu soffmys med Jonas ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0