Ella Karin Julia

 
 
Min fina lilla dotter häromdagen
 
 
Ser ni hennes tjusar-lockar? :)
Det är min dotter det
 
 
Jag är miljonär flera gånger om ♥
 
 
Det är en märklig känsla att Ella är the best of mig och Jonas
en härlig kompott av två människor
Det är så lustigt att se Jonas i henne
och för att inte tala om känslan när jag ser mig själv i henne
 
 
Det absolut bästa i mitt liv
det största, det mäktigaste
 
 

Jani, detta med barn kan både bekymra och roa, glädja och oroa, det finns inget mellanläge. Det är antingen av eller på. Har hon ätit, sovit, gjort nr2? Det finns lika många orosmoment som glädjestunder:). Många stunder längtar man till den dagen hon vuxit förbi detta ständiga "barnsjukdsoms-läge" och blivit stor och stark, medans man nästa sekund tänker nej, stoppa tiden! Det går FÖR fort! Livet gör det omöjligt att hinna med allt, men jag försöker fånga något litet varje dag. Något hon sagt eller gjort, det är många funderingar nu hos denna 3-åring. 
 
 
På övriga plan i denna familj råder kaos, på både gott och ont?! Inget av personlig eller privat karaktär som rör oss som i vårt förhållande utan bara en sjuhelsikes massa funderingar kring en "grej". Ibland känner man ju bara att man måste våga satsa för att kunna vinna, men för två trygga oxar är det lite svårare än så. Vi får se var detta bär iväg:). Det lär stötas och blötas flera gånger om.
 
 
Nu tv,

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0