Lilla bus

 
Denna lilla skatt har hållt oss vakna tvä nätter i rad.. ZZZZzzzz
 
 
Hon har farit fram i våran säng som en propeller 
tror att det är växtvärk som spökar (JO, det finns något som heter så!!)
 
 

Ja jisses vilka nätter vi haft :-S Jag ska inte klaga egentligen men idag känns det av att sömnen uteblivit lite för många nätter. Sen att jag har min långvecka gör inte saken bättre, zzznark! Men ska vila upp mig ikväll med någon mysig film och låta mig själv bara va:). Ute ösregnar det just nu, ni skulle se vad det vräker ner. Perfekt väder för en film mao. Åh vad jag längtar efter semestern, gillar faktiskt några "regnkvällar" då det är fullt tillåtet att krypa upp i soffan med tända ljus:).
 
 
Idag var jag och Jonas på möte som gjorde oss ännu mer förvirrade inför framtiden. Det råder tankeverksamhet här hemma så det står härliga till!
 
 
Nu film,
tjing ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0