Linser

 
Detta var något nytt för mig -
har ju börjat med linser och behövde nya, ett snabbt klick igår så hade jag linserna hemma idag!
Fantastiskt:).
Jonas använder ju också linser emellanåt, vi har faktiskt samma styrka, så jag ska försöka lära mig använda hans sort istället, den var mycket billigare;).
 
 
Ja jisses jag avundas er som är lediga i detta fantastiska väder! Idag har verkligen vädergudarna varit goda, men jag gläds åt er semesterfirare istället för att vara bitter, är ju snart min tur;).
 
Jonas hade gjort en supergod middag idag, korvsallad! Vi har ju sått egen plocksallat, perfekt att ha som grund för middagen. Sen i med lite mer grönsaker, ost och i detta fall stekta kryddiga korvslantar. Suuupergott! Jonas briljerar ibland vetni.
 

Jobbveckan fortsätter imorgon, jag har ju mina sista kortpass denna vecka så ska försöka ta vara på tiden så gott det går:).
 
ha en fin kväll ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0