Shoppingmonster


 
Älskar små barnbuketter, brokiga blommor plockade av busiga barn
Det gör gott ända in i själen när Ella kommer med en liten bukett och säger
titta mamma, blommor till dig. (hon plockar oftast dock bara blommorna, utan stjälk)
 
 
Klår vilken "köpe-bukett" som helst;)
Dessa pryder mitt köksbord just nu,
NU är verkligen sommaren här.
 

Blir en kort blänkare idag, är trött efter en heldag i Sundsvall;). Ni som känner mig.... vet att shoppa är jag bra på, många butiker på kort tid och många kassar med hem är mitt motto. Låt oss säga att idag som så många gånger förr lyckades jag med det igen. Jag brukar alltid tänka att det vore skönt att ta en trip till stan och bara strosa runt, eventuellt att man har något som "måste" köpas men annars bara lunka på och hinna med god lunch och fika, hinna prova kläder osv. Ja än så länge har en sån stadsresa aldrig inträffat;). Det slutar alltid med tom mage, stirrig blick, svettig panna, stress och osämja mellan mig och J. Ja vilken tur att dessa shoppingturer inte händer alltför ofta längre;).
 
 
Jag ska pussa lite på min herre ikväll som plåster på såren,
fin kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0