Vår bästa tid är nu

 
Vår gård frodar av blomster just nu; hundkex, nattviol, klöver, smörblomma...
Hundkex är verkligen sommarblomman nummer ett, så fin där den breder ut sig.
 
 
Gillar att plocka ihop något:)
 
 
 
 
Helt gratis och alldeles alldeles underbart.
 

Ja mer midsommar än så blir det väl inte, massor av blommor i en härlig kompott. Jag ska iallafall förgylla denna midsommar-vecka med massor av buketter och förhoppningsvis en stång på självaste aftonen;). Det utlovas värme och det är man ju sannerligen inte bortskämd med på årets längsta dag. Jag längtar till helgen!
 
Å för att fira till det ordentligt har jag börjat rensa igenom alla skåp, hittills har vi slängt 4 sopsäckar med kläder, sängkläder, skor... Jisses. Under semestern ska jag fortsätta röjandet en våning ner, gillar att ha lite luftigare i skåp och låder och gammalt skit hör hemma på tippen (eller till skänks!). Min garderob är tip top, dammad och fräsch likaså Jonas;) Oh så härligt! Kan man fylla på lite till då.. Eller?! Hum ska försöka tänka till både en och två gånger innan det lastas in något nytt där:).
 
 
Dags att se en film, och ha lite ånger över att semestern är 4 veckor bort...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0