Vin och vackra kvinnor

 
 
Detta får bli fredagens dryck
 
Ett Rosévin som fått bra kritik
ser det en hel del på instagram också;)
(ljusstakarna i bakgrunden är Iittala Festivo, lovely!!)
 
 
Ja nu är inte jag någon vinkännare alls utan dricker (iallafall ett glas) i stort sett vad som helst. Vitt vin har alltid varit en favorit, och där kan det sällan gå fel. Likaså med rosévin, perfekta sommarvinet och jag har än inte stött på någon odrickbar variant. Men när det kommer till rött vin är jag helt lost, tycker aldrig jag hittar något gott men förstår att när man väl hittat ett gott rött vin är det just gott:). Jag har fått några tips jag ska testa längre fram i sommar.
Apropå vin vore det himla trevligt att dra ihop en vinklubb med tillhörande lotteri - perfekt sätt att hitta nya sorter;)
 
Så rosé för min del i midsommar plus lite billigt bubbel - det är aldrig fel;).
 

Idag fick jag förresten världens finaste komplimang av en liten rar tant på konsum -  men så fina ben du har! (jag hade shorts) Blev väldigt paff men tackade såklart den söta lilla damen för att hon gjorde min dag:).
 
 

Sovdags, brrrr!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0