Nya skor

 
Skor en masse
 
 
Nike leverar som vanligt sköna promenadskor
 
 
Converse har jag alltid gillat och testar en färg denna gång:-) Har förbrukat X antal genom åren..
 
 
Och såklart - en träsko. Jag får inte nog alltså:-) Jag är helt såld på denna typ av sko.
Nu längtar jag till våren!
 
 
 
Ja, 3 för 2 är farligt för en skotokig. Men jag är mycket nöjd över mina fynd, kul att ha lite nytt till våren :-D
Läste förresten att våren redan anlänt till Torpshammar?! Ja, det har varit plusgrader visst antal dagar så då räknas det som vår - men det är det ju inte "på riktigt" ;-) Här har blåser det så hela huset knakar, nästan Dagmar-varning....! Å till helgen väntar kyla, så here it goes again... Ni vet, fint väder = vårkänslor * 10 000 och man börjar så smått plocka fram vårjacka, vårskor... Nästa dag kyla och snöstorm. Jaja, allt ner till -10 är ju okej.
 
 
Nu ska jag ha fredagkvälls-mys, jag jobbar ikväll nämligen. Men i helgen väntar massa skoj, Blowball-fest! Jag är ett stort fan av Blowball å har så varit sen jag var ca 6 ;-) Bara hoppas att jag och Jonas håller oss krya, båda är krassliga :/... 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0