Silverägg

 
Jag har börjat så smått...
 
 
Fina silverägg från Indiska fick följa med från Södertälje när jag och Helena var där.
Jag älskar påsk + pynt! Så kul att byta ut och förnya.
 
 
Tjingeling,
här blåser det stormvindar igen? Blir tokig på detta väder. Det såg lovande ut imorse men sen drog blåsten in.. Ella ska ju ut med förskolan och göra lunch ute, kan bli jobbigt det..? Det tar i så inivassen.
 
Jag ska passa på och städa och ta fram lite nya kuddfodral, plädar.. Köpte lite nytt och fint nere hos Helena i finaste mysigaste staden Trosa. Ska förbereda för kommande påskpiffning! Längtar efter mina fina ägg, hönor och kycklingar ;-) Ser framemot påsken väldigt mycket då jag har turen att få vara ledig 3 av 5 påskdagar, helt ok! Sen är ju påsken startskottet för våren på riktigt tycker jag. Ingen vår före påsk eller möjligtvis att det blir vår under påsken ;-)
 
 
Vet ni vad jag gjorde igår? Tvättade överdraget till vår bäddmadrass. Hej dumhuvud... Passade det sen? Nope. Men man lär av sina misstag ;-)
 
Nu till skurmoppen.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Hehe, då är vi lika duktig då för jag tvättade också överdraget en gång & sen var det visst för litet ;P

2013-03-07 @ 20:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0