Some new stuff

 
Jag och Ella klickade hem lite nya härliga vårkläder :-)
Hoppas det passar lilldamen våran. Jag köpte även ett par skor,
men det vet inte pappan om så vi håller tyst om det ett tag ;-)
 
 
Tjolahopp,
här sitter jag ensam i soffan, Jonas blev visst trött och gick å la sig ;-) Han har haft en tuff helg, igår blev han kidnappad av två kompisar för att fira den kommande 30-års dagen ;-) Dom skulle åka bob i slalombacke?!.... Ja alla kom hem i hela stycken. Otroligt men sant. På kvällen fixade kompisarna middag, årets första grillat! Så.himla.gott. Sen gick karlarna å la sig i badet å vi damer löste världens problem ;-) Jättekul kväll!
 
Jag och Ella var i by igår på dagen och hon sov såklart kvar, inget kan ta henne från momma. Dom har haft kanonmysigt, men Ella blev dålig ikväll :( Jättehög feber och jobbigt med andning... Lagomt till påsk!! Veckan som kommer är fullspäckad med roliga saker så ja.... På onsdag kommer världens bästa H!;-) "Det innebär källarn och fisk till middag" som Jonas sa, yesss!! Så håll alla tummar att Ella blir frisk! Å att alla andra håller sig krya...
 
 
Nu sovdags - imorn vab! Det spännande livet som småbarnsförälder...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0