The best

 
Är ni fler än jag som använder mineralfoundation? Isånnafall kan ni sluta leta efter den bästa....
Det är nämligen den ovan som är bäst! :-) Tro mig, jag har betat mig genom X antal olika, dyra som billiga.
Den är lättarbetad, täcker bra och är smidig med inbyggd borste! Plus att den luktar gott av violgodis:-).
Svindyr såklart men värd varenda krona. Clarins är märket, finns på kicks t ex.
 
 
Tjolahopp,
nu har jag precis kommit in efter en kall(!) promenad! Är ca -15.... Men solen värmer gott iallafall :-). Var tvungen att testa min nya jacka, en lila/rosa softshell-variant. Mycket smidig å lite färg piggar ju alltid upp! Ska bara kompletera med ett par underställsbyxor också så är frilufts-Matilda komplett.
 
Jag ska jobba ikväll så nu ska jag städa här hemma medans huset är tomt. Ella blir hämtad av momma idag, det kommer nog bli succé om jag känner lilla damen rätt.. Till veckan ska Ella husera hos farmor några dagar också, gud vilken lycklig Ella vi kommer ha ;-) Mamma och Pappa är ju .... inte alltid bäst nej. Vår dotter är väldigt mycket tre år just nu. Picture it:-)
 
 

Fin fredag på er! ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0