Att ha köpt en ball bralla

 
Jag kunde inte låta bli dom här häftiga braxerna när jag var på byn igår;)
Jonas sa direkt att det ser ut som pyjamasbyxor...
Well det struntar jag i, perfekta sommarbyxan är det iallafall
och mönster är ju ballt.
 
 

Jag tror jag kommit i ett stimm när det gäller att köpa kläder och skor för tillfället. :-S Ni vet, en period hittar man aldrig någonting och sen bara bang boom hittar man a l l t man behöver och lite till;). Nåväl inför sommaren vill man ju gärna fylla på med lite nytt, det är ju fester till höger och vänster. Ehm... Ja iallafall jag shoppar med gott samvete just nu;)
 
 
Appropå shopping, Ella kom förut med mitt läppglans i högsta hugg. Jippie.... Det var inte direkt billigt om vi säger så, och även om jag inte är rädd för baciller så får hon behålla det för sig själv nu! Ni vet när hon ska använda det är det ju inte bara munnen som får smörj utan även typ nästipp, i munnen, kinderna.... Så ännu en anledning att lätta på plånboken.
 
 
Nu lunch ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0