Att ha slut på ögonbryn

Hjälp...! Detta inträffade i förra veckan, paniiik! Jag går inte utanför dörren utan ögonbryn,
fick därför ringa broder och be honom gå in på Make up Store och köpa lite ögonbryn till
lillasyster:). Inga problem, konstigare saker än så har han fått "köpt ut".
 
Nu till det roliga - vet ni hur länge denna varit i mina ägor?! 2 ½ år!!!
Å jag har ju ögonbryn varje dag;) Så snacka om dryg produkt.
Från Make Up Store såklart och väl värd varenda krona.
 

Tjolahopp 
nu har jag precis landat i soffan efter lite träning;) Det blev en pw/löprunda men jag pallade fan inte löpa mer än en kort kort bit. Känner ju av någon förkylning så bäst att ta det lugnt..? Sen plankan och squats, fy efter denna helg behöver jag all träning man kan få! Så otroligt seg och mör i kroppen så behöver verkligen kickas igång:). Men känner mig väldigt pigg nu och inget slår luften ute nu, tänk att kunna gå en lummig runda i skön halvkvav sommarluft:)! Jonas har dessutom klippt gräset för första gången idag, härliga underbara sommartid. (imorse däremot var det spöregn)
 
 
nu ska jag slå in lite "gröt"-paket och sen ta en lugn kväll i soffan!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0