Att vara lite impulsiv

 
Ibland går det fort...
 

Vi fixar ju som bekant i köket nu och nej - tro nu inte att detta är någon typisk "omgörning" a la Matilda (ni vet hon som ångrar sig efter ca 2 år) utan detta har varit på tapeten länge men inte blivit av. Vi målade vitt sporadiskt men visste att den dagen skulle komma då vi måste göra mer, gipsa t ex. Iallafall nu har vi ju panelat en vägg och gipsat en annan (woohoo, jag drog i en massa skruv igår!!) så den gipsade väggen behöver ytskikt. Sagt och gjort - vi beställde tapeter igår :-S Ja men ni hör ju! Jag har tittat lite smått förut och hittat en jag gillat, men det var med turkos botten men så hittade jag samma med grå/beige botten. Den blev det. Men nu till det otroliga, jag drog fram massa förslag för Jonas. T ex Pip Studio - ni vet rosor, fåglar och gulligull. Han sa JA?! Det var ju liksom inte planerat. Men nu tänkte vi om då t om jag skulle tröttna rätt fort på fågelburar och rosor. Nu blev det enbart rosor ;-) Jag hoppas hoppas hoppas tapeterna är här senast onsdag men det ser mörkt ut :-/ Ja det är tapeten ovan som är på tapeten ;-) Boråstapeter Boheme 3371.
 
 
Den här veckan har jag längtat efter sen förra året, nu är den äntligen här...! Födelsedag * 2 och dessutom jämna sådana! ;-) Jag ska slå in Jonas presenter nu och försöka fixa en från Ella, en blåååå tröja ville hon ge pappa. Jahaja...
 
Först lite vila, 190 squats visste vart dom tog ;-)
 
Tjing!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0