Blomsterprakt

 
Härliga blommor och blad till våra födelsedagar!
 
 
Färska blommor är bästa pyntet all time:).
 
 
Ute råder ösregn men härinne blommar det minsann! Herregud så lycklig jag är över alla färgklickar överallt i huset, den översta buketten är verkligen en glad färgbomb. Florist vore inte så dumt yrke ändå, önskar att jag kunde få gå bananas inne i en sån där blom-kyl och komponera något eget nån gång. Kanske ska fråga nästa gång jag entrar blomsteraffärn, om jag får fria händer?!:)
 
 
Idag pysslar jag med lite småplock före jobbet, typ steka 4 kg köttfärs.. Ja gissa maten till lördag ni som kan:). Känns skönt att vara igång och så smått fylla upp frysen inför kalaset. Fredagkväll kommer vi viga till ett evigt hackande av grönsaker, välkommen hit med en vass kniv...!
 
 
Nu lunchtime, tror jag tjuvar lite köttfärs;).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0