Det blev ett par skor

 
Jonas behövde ekiperas inför kalaset, sagt och gjort vi får på "byn" och gick in på klädaffärn.
Då råkade jag såklart få syn på årets finaste sko...!
 
 
Ett par sånna blev det, perfekt till kvällens party ;) Faktiskt väldigt gångvänliga
och därmed passar dom bra till en "matulda på gasen".
 
 (ser att det ena paret ser mörkare ut men det är bara en synvilla:-S)
 
 
 
Också lite nytt till tånaglarna:)
Jodå Jonas hittade också kläder för den som undrar.
 
 

Hej,
egentligen har jag inte tid att sitta här men behöver andas en stund. Det mesta flyter på bra inför kvällen förutom det stora problemet att Ella blir sämre och sämre :/ Tyvärr brukar de inte funka så bra för henne att sova borta när hon är halvdålig så just nu är det orosmolnet nummer 1. I övrigt tror jag att vi ligger i fas? Ähh jag låter bli att tänka efter så blir det säkert bra;)
 
Skumpan är på kylning iaf, vad kan gå fel då?
 
 
Nu dags att tvätta håret och lacka naglarna,
 
ha en fin kväll! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0