Det blir en lång sommar

 
 Lång som i långklänning, långkjol, långa pyjamasbyxor...
 
 
Denna fina hittade jag på Vero Moda. Härligt mönster eller hur?
Den får vila i garderoben ett tag till, saving it for a special day!
 

Visst är sommarlivet lite mer underbart än livet resterande delar av året? Det enda jag saknar är att kunna tända ljus, de är överflödiga en ljus ljuv sommarkväll som denna:). Älskar att kunna slå upp dörrn direkt på morgonen, kunna ta morgonkaffet på bron, ta kvällsjoggen i starkt motljus, höra fågelkvitter i arla morgonstund. Jag lever för dessa månader, jag känner att min tid är nu.
Det kanske har med andra saker i mitt liv som jag prioriterat om och ändrat på, men mer levande än såhär har jag inte känt mig på länge. Vi glömmer alla bekymmer för ett tag, känner lukten av häggen som blommar och gungar oss igenom alla dagar. N j u t varje minut!
 
 
Ja det var kvällens visdomsord:)
Nu ska jag skriva inköpslista, till helgen väntar stan och köpa en sandlåda till vår lilla dam. Så vi kan fullända sommarmånaderna på bästa sätt. (och en solstol till mamsen).
 
 
Imorn jobb, nu invänta Jonas och lite kvällsmys och förhoppnings något gott att äta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0