En kopp bland muggarna

 
En av mina fina födelsedagspresenter, Swedish Grace fina kopp. Såå ljuv och fin,
eller hur? :-)
Tallrikar har jag i vitt, muggar fick bli i färgen ros, tycker dekoren kommer fram mycket bättre!
När vi fått Ella fick vi vårat "barn-fika" serverat i likadana muggar:-).
 
 
Annorlunda start på denna dag, igår kväll vid ca 23 försvann strömmen. När jag blev väckt före sju imorse av Ella var den fortfarande inte tillbaka. Mitt morgonkaffe?!? Det blev sängmys deluxe imorse, sen bara hoppa i kläderna och direkt på dagis ;-) Som tur var fanns där ström så Ella kunde få sin gröt (hoppas jag). Man är ju alldeles för beroende av strömmen, bara en så enkel sak som mat - vad äta om det inte finns ström? Ja såklart jag kan öppna kylen men ville inte det för att spara på kylan. Äter man lchf är det sällan det finns något passande i skafferiet om vi säger så ;-)
 
 
Den här veckan blir något lugnare än förra men fortfarande häcken full, 30-års kalas på lördag...! Tror vi är i hamn gällande planering återstår bara själva görandet. Det blir nog bra. Jag jobbar passande nog sex dagar i rad som grädde på moset också. Hej tröttmössa.
 
 
Nu till något som ger en hel massa vuxenpoäng - backup av bilder!;-) Jag blev ju trots allt 25. Woop, woop.
 
 
Fin måndag på er! ♥
 
Till dig L extra stort ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0