Fredagslack

 
Nya sommarkläder - check
Kul med Ella för hon blir så tacksam när hon får kläder (?) Ååååh mamma är den till mig?
Ehm.. äpplet faller inte långt från trädet.
 
 
Nylackad stor och liten hand, det bästa Ella vet är nagellack och "läppstips"
Har lovat henne ett eget läppstips så jag får ha mina ifred:S
 
 

Snacka om sommarfredag! Vi har öppnat ytterdörren och har skön sommarfeeling här:) Har väl ungefär tusen saker att göra men tänker ta det lite piano för att öka ju närmare kvällen det blir. Har ju lovat Ella ett "läppstips" så vi måste fram och trängas med pensionärerna. Det är något jag annars undviker, att vara på byn på fredagar. Herremingud folk är som gaalen men dessvärre måste vi dit och armbågas även ikväll då typ en miljard saker fattas till festen. Jonas detta kommer stå dig dyrt den dagen jag själv fyller 30....
 
 
Just nu ligger det en miljon gele-godisar i huset, Ella fick tag i en kvarglömd påse och ja ni vet ju hur kladdigt det godiset är! Det absolut värsta godis jag vet, har aldrig gillat och kommer aldrig göra:) Sen blir det inte bättre av att Ellas händer i princip sitter ihop av kletet:S Det äts en bit på en, läggs på något "bra" ställe sen är huset en enda godis-klet-röra. Hemskheter!
 
 
Fånga dagen var det,
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0