Heart on strings

 
Present från min moder, hon går på sykurs varje måndag
och får massa inspiration till att göra fina och annorlunda saker:).
 
 
Till mig blev det hjärtan-på-tråd (nästan)
 
 
I slitet linne, denim, rosa och vitt såklart!
Full pott:).
Jeansen är gåvor från hela släkten och en del andra tyget är från Jonas mormor.
Sådant är kul att ha, grejer med tusen tankar bakom.
 
 

Just nu vill jag bara krypa ner i sängen och sooova hela natten lång. Brr, har en "sån" dag som vi kvinns har typ en gång i månaden;). Not so fun med andra ord. Det är fantastiskt vilket dåligt humör jag är på, tur det kom nu på kvällskvisten så mina kollegor slapp mina djävulshorn:). Jonas har varit borta ikväll så när Ella somnat kunde jag plocka fram djävulshonan på riktigt. Jag lät henne härja fritt ett tag så kanske jag slipper henne nu ett tag?! Har ni också sånna dagar? Just nu skulle jag t ex kunna byta ut hela huset för det känns fel fel fel. Men det är ju mitt huvud som felar;). Vad man än gör så är det något inuti som gnager och bara irriterar, som att ha ett skavsår i huvudet. Ingenting är egentligen fel fast allt är fel. Vilka makalösa manicker vi kvinnor är:). Från sol till helvete på två sekunder, snacka om att Jonas leker med elden just nu. Han har nog alltför många brännsår som bevis också, tyvärr... Nåja jag är ju världens snällaste i vanliga fall:). Tur i oturen att jag lärt mig känna mig själv så pass att jag vet att denna "krypa-ur-skinnet"-känsla återkommer varje månad. Och brukar gå över;).
 
 
Idag skrev jag iallafall på ett nytt anställningsavtal, tjooho! Något positivt:).
 
 
Imorgon väntar kvällsjobb, nu försöka komma ikapp några förlorade sömn-timmar,
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0