Hjärtan på tråd

 
Underbara hjärtan på tråd
 
 
 
Som sagt underbar! Speciellt när dem bildar ett hav av gröna hjärtan :)
 
 

Härliga underbara lördag, det här med att solen kommer och visar sig alltmer ofta gör verkligen gott för själen. Direkt när jag kom hem efter jobbet idag installerade jag mig ute, tände grillen och mådde gott. Det blev en rejäl flintastek idag, undra vad grillen bjuder på imorgon?:) Sen hör och häpna en löprunda, det tar sig! Nu orkar jag lite mer än sist, målet är att orka varvet runt men är nog ett tag kvar tills dess. Jag tänjer gränserna så länge men behöver något peppande att lyssna på, kör alltid med morgonpasset i lurarna när jag går men det ger sisådär energi att springa till. Någon bra playlist? Ska köra med runkeeper nästa gång också för att fullända nörderiet;).
 
 
Kvällen vigs åt tvn och någon bra film, men först ska jag ha lite hemmaspa, scrubba hela kroppen, inpackning, måla naglar osv. Sånt man behöver ibland, och lite fin inför mors-dag skadar ju inte?;) Men misstänker att det blir tidig kväll, jag har sovit riktigt dåligt inatt, ca 2 :-S ... 
 
 
Imorn väntar jobbet tidigt tidigt igen,
tjing ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0