Hjärtegull

 
Surfplattan är toppenbra tycker Ella;)
 
 
Superkul!!
 
 
Jaha ni här kom febern från ingenstans?! Lilla Ellagumman :-( Är så less på allt vad sjukdomar och hosta heter så ni anar inte. Jag hoppas det vänder snart men är tyvärr en otroligt seg förkylningsperiod denna vår. Det gör ont i mig när hon skriker av febersmärta, huuua! Feber är hon relativt skonad från, det är just hosta hon får som sitter i flera flera dagar eller veckor därför blir jag extra orolig när termometern visar höga siffror. Vi får väl se hur det här utvecklar sig... :-(
 
 
Jag sitter här i mörkret och känner att den här veckan är botten jämfört med förra, den här dagen som ändå började så bra. Jag och Ella trampade iväg på rundan imorse för att få lite frisk luft och hon satt i sin vagn och läste saga för mig hela vägen runt. Det ni, det slår allt vad sovmorgon heter! Så underbart att bara kunna gå ut tidigt på morgonen i tunna kläder och känna hur dagen slår ut. Fantastiskt. Iallafall - jag tar nya tag inför morgondagen då jobbet åter väntar efter 6 lediga dagar.
 
 
Hänga tvätt var det
 
kram ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0