Ledig

 
Dagens blev en riktigt rota-längst-in-i-garderoben
kjol och skjorta h&m
 
 
Äntligen äntligen har jag jobbat klart mina dagar och kan stämpla ut i hela sex dagar :). Det ska bli såå skönt att få lite ledighet, vår bästa tid är NU...! Ni vet björken har slagit ut, gräset grönskar, syrén blommar, snart dags för sommarplanten. Maj maj månad vad vore jag utan dig:). 
 
 
Vi ska fortsätta kalas-förberedelserna som nu gått in i fasen kurera Ella :-S Jamen typiskt nog ska någon i familjen bli dålig. Dags att hålla en tumme men helst två alltså! Ja iallafall så är vi inte ens i närheten av så klar jag tycker att vi borde vara. Jag, jonas och planering går inte ihop alls överhuvudtaget eller ska vi säga släpp aldrig karlarna fri att göra vad dom vill gällande kalasbjudningar;). Men det blir som det blir så blir det säkert bra med det. Vi får gå på att 30-års kalas bara är övning inför kommande kalas, vi kommer igen vid 40 mao.
 
 
 
I övrigt hände en rolig sak på jobbet, jag tar det den dagen det blir aktuellt:).
 
 
Trevlig kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0