Lite mer presenter

 
 
Jag visar några fler födelsedagspresenter idag,
den här kom med världens största paket i brevlådan!
Skål från Bruka och den fick jag av bästa H såklart:).
(tapeten bakom - snygg eller hur?)
 
 
En matta jag önskat länge till köket
vändbar, perfekt för en spillig familj:).
 
 
Fredag idag, dagen började mindre bra då Ella helt plötsligt var dålig imorse? Jaja, då blev vi hemma då. Synd bara att det idag/ikväll är kulturnatten vilket vi hade planerat att gå ut på med vårt lilla yrväder. Kultur ska ju insupas i tidig ålder;). Det är faktiskt en jättekul kväll och jag var på den första gången som 12-åring typ. Roligast är ju självklart att vara barnfri och hoppa från ställe till ställe;). Men vi tar det något annat år. 
 
 
Vet ni, jag vann en tävling häromdagen! Tjooho:)! Dessutom något jag länge tänkt "klicka" hem men avstått pga ... ja varför? Tackar min lyckostjärna för denna vinst och visar den så fort den landar i min brevlåda! (Är nog bara jag i hela världen som blir såå glad för just en sån här vinst, ni kommer fatta...)
 
 
Nu ska jag väcka J och dra med honom och hämta en släpvagn - vankas ju shopping imorn vetni;). Stora plånboken och stora bilen/släpet med mao... Så håll tummarna att Ella håller sig kurant!
 

Trevlig kväll med eller utan kultur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0