Partyfredag

 
Sommarskor till Ella. Supersöta :-) Hon har världens nättaste fötter så det är liksom inte
såå lätt att hitta något som ens sitter kvar på foten. Men dessa var bra i modell
och vi kör med sula så blir det säkert bra.
Till Elise hittade jag Crocs "foppisar" för ynka 100-lappen!!
Hoppas hon blir glad:-).
 
 

Herregud vad trött jag är idag, är förvånad att jag ens är vaken just nu. Kom hem vid 2-slaget cirka...... Klev upp sju, åt frukost och for till Bräcke. Men på eftermiddan slocknade både jag och Ella i två timmar;-). Iallafall, det var jättekul igår och jag hoppas det blir fler gånger! Två morsor på tre liter vin, vad kan gå fel?! Inget :-) Jättekul att träffa sina kollegor utanför jobbet också och bli lite glad i hatten. Är så glad att jag hängde med, bästa kvällen på länge. Och blir jag inte sämre än såhär dagen efter är det ju inget att fundera på ;-) peppar, peppar.
Fler kalas väntar ju redan i veckan, men då kanske av något lugnare karaktär för att sen bli något värre helgen efter ;-) Vi får väl se hur det blir!
 
Imorn är jag utlovad en lång sovmorgon, den ska jag ta tillvara på och sen ska vi fixa färdigt i köket. Vet ni jag hittade en jättefin tapet, prislapp 2600 kr..... Trodde det var ett skämt och googlade tapetnamnet men nej det var tyvärr inget skämt. Blir att tänka om där ja. 
 
 
 
Natti!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0