Sovstil

 
Ella i lördags, plockar blommor och stoppar i jackfickan
 
 
Hon fick självklart också paket i helgen:)
 
 

Lilla tösen somnade i soffan vid kvart över sex, det kan bara betyda en sak - early moring imorn! Jaja låt gå, imorn är sista dagen på mina sex arbetsdagar i rad sen är jag ledig sex dagar:). Känns ju helt ok även om jag är mörare än överkokt kött i kroppen. 
 
Idag har jag jobbat vanlig tid, sån tid typ alla andra jobbar;) Vaknade imorse av en Ella-fot i trynet, hon tyckte tydligen att hon skulle sova skavfötters med oss?! Som Pippi såklart.. Hon kommer ofta in till oss på natten, så vi "hivar" bara upp henne i sängen, oftast somnar hon i samma sekund hon landar i sängen vilket gör att hon sover lite huller om buller. Mysigt är det ändå men inte de nätter hon inte sparkas;) Förut kunde hon inte alls sova mellan oss men nu är det mer regel än undantag, hon ber ofta om att få sova med oss men mamma matilda är hård och låter henne somna i sin egen säng så får hon komma till oss på natten istället. Oftast flyttar vi över henne till vår säng när vi lägger oss ändå.
 
Jonas är som vanligt på kurs på onsdagar så jag ska ta en lååång dusch med mitt not så härliga hår sen kolla tv-utbudet?
 
 
Tjing ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0