Spökfest

 
Ni får något fint att titta på idag istället för bilden av mig och Jonas the day after 30-års kalas ;)
 
 

Åh vilken dag/kväll/natt det blev! Där runt 18-snåret hade vi noll koll men timmen efter kändes allt bra igen;) Timmarna flög iväg och självaste 30-åringen höll ju ut till halv två iallafall. Då blev han satt i en bil med order om att åka hem och lägga sig. Halv tre var jag hemma:S Det första jag hittade när jag kom hem var ett uppdukat groggbord, spritflaskor och tömda grogg-glas. Frågade Jonas imorse om han haft efterfest? Men nej, han hade ingen aning vilka som kalasat i köket. Så vi får väl anta att det är gäng groggsugna spöken som stryker runt här;)
 
 
Jag vaknade halv nio imorse så att säga att jag mår dåligt är väl kanske en överdrift, jag har hunnit med att tvätta hur mycket som helst och vindtorkat ute. MMMmmm, det bästa som finns! Även städat festlokalen och diskat all disk... Mat är det kvar så vi kommer få äta tacos till det kommer ut genom öronen. Det var lite svårt att beräkna, tacos är ju "sån" mat man kan trycka i sig och sen trycka i sig lite till om ni förstår;) Iallafall jag då.. Det roligaste efter denna fest; panta burkarna, det lämnar jag till födelsedagsbarnet själv :)!
 
 
Ella är fortfarande dålig och hade blivit sjuk inatt:/ Imorn är hela familjen ledig iaf så vi ska mysa ikapp missad tid.
 
 
Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0