Ta i trä!

 
Tadaa!
Tjollahopp nu har jag ännu en panelvägg :-) Jag supergillar.
Det är samma som vi har på en annan vägg i köket, står man i vardagsrummet ser man båda så väggarna så panelen "knyter" ihop köket tycker jag.
På den här väggen tänker jag öppna hyllor.
 
 
Som ni ser, superfin panel :-)
Nu har vi en vägg till som "måste" åtgärdas, jag funderar så jag blir gråhårig vad vi gör med den.
Jag kan t.om tänka mig tapet men tyvärr är inte våra väggar så tapetvänliga då dom gärna spricker :-S
Trä kanske...?
Där säger nog Jonas stopp men han har lovat mig en panelvägg i sovrummet.... Tant trä.
 
 

Här hemma tar jag hand om snorig och hostig Ella samtidigt som jag försöker tvätta och stryka, multitasking..! Men blir avbruten hela tiden "maaammmaaaaa"... Jaja hon blir snart stor och då saknar man nog tjatet ;-) Hon är nog väldigt typiskt 3 år just nu på gott och ont. För stor för att sova middag men ändå för liten för att inte sova middag.. En väldigt tärande övergångsperiod, från liten till stor. Men bara att lägga på extra tålamod och välja sina fighter ;-)
 
 
Nu ska jag klicka hem en present till Jonas som jag hittade imorse som jag tycker han ska ha :-D (den "rätta" har fortfarande inte skickats iväg...? Börjar tro att jag blivit lurad :-S)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0